Tisuće korisnika diljem Hrvatske posljednjih dana uzaludno čekaju svoje pošiljke: dio tvrtki koje za DPD Croatia obavljaju dostavu od četvrtka, 16. listopada, zaustavio je isporuke.
„Točno je da se nekoliko naših partnerskih tvrtki odlučilo privremeno obustaviti dio svojih operacija u Zagrebu. Radi se o odluci vanjskih partnera, ne o našim zaposlenicima. Njihova odluka podrazumijeva da trenutačno ne izvršavaju dio svojih ugovornih obveza”, priopćili su iz DPD-a.
Prema informacijama iz industrije, rad je privremeno obustavilo 17 od ukupno 20 podizvođača. Procjenjuje se da oko 12 000 paketa trenutačno čeka sortiranje i dostavu. Nezadovoljni podizvođači navode loš odnos nove uprave te novčane kazne od 300 eura za svaku seriju malih paketa koja ne stigne na vrijeme, zbog čega, tvrde, posao više nije isplativ. Ako se spor brzo ne riješi, najavljuju širenje obustave i na područje Splita.
Odvjetnik koji zastupa dio podizvođača, Mislav Kacir, potvrdio je da je upravi tvrtke predan zahtjev za izmjenom uvjeta rada i povećanjem naknada. Rok za dogovor, kaže, zasad nije definiran.
DPD Croatia ističe da pokušava zadržati kontinuitet usluge angažiranjem drugih partnera: „Naš je primarni cilj rješavanje situacije kroz dijalog i dogovor kako bismo osigurali korektnost prema partnerima, u skladu sa svim zakonskim i industrijskim standardima, a prioritet tvrtke je dugoročna stabilnost poslovanja. Vjerujemo da će rješenje biti postignuto u sljedećim danima na zadovoljstvo svih uključenih strana.”
Tvrtka, članica globalne grupe Geopost, prošle je godine u poslovnoj zoni Bistra otvorila logistički centar Adriatic Hub vrijedan 23 milijuna eura. Objekt se prostire na 37 500 četvornih metara i može obraditi do 12 000 paketa na sat — gotovo onoliko koliko ih je trenutačno zapelo zbog štrajka.
U međuvremenu, DPD korisnicima preporučuje da putem službenih kanala provjere status svojih pošiljaka te da ostanu strpljivi dok traju pregovori između tvrtke i nezadovoljnih podizvođača.