Šibenčanka Barbara Maheshwari (30), poduzetnica koja vodi globalnu tvrtku za virtualne asistente, pretvorila je razvod u neočekivanu marketinšku pobjedu – i pritom prodala luksuzni automobil za veću cijenu od očekivane.
Sve je počelo kada je Barbara objavila da se rastaje od supruga, Indijca Amana Maheshwarija. Budući da je njegov Porsche bio registriran na njezino ime, odlučila ga je unovčiti i novac proslijediti bivšem partneru. Prvi oglas, objavljen klasičnim rječnikom, jedva je primijetilo 230 ljudi; stigla je tek jedna ponuda od 22.000 eura, koju je odbila.
Kako su registracija i kasko osiguranje ubrzano istjecali, Barbara je posegnula za kreativnim pristupom. U naslov oglasa upisala je: „Prodajem mužev Porsche”, a u opisu dodala rečenicu koja je pokrenula lavinu reakcija:
„Ne prihvaćam zamjene, samo gotovinu – razvodimo se i ne trebaju mi više dva auta.”
Rezultat je bio – eksplozija interesa. U samo nekoliko dana oglas je zabilježio gotovo 37.000 pregleda, više od 50 upita, četiri ozbiljne ponude i čak šest poziva na spoj. Na kraju je automobil prodan za 27.500 eura, što je 5.500 eura više od početne ponude.
Barbara svoj potez opisuje kao „jednostavan marketing koji uvijek pali”, a društvene mreže proglasile su je kraljicom humora i biznisa. Nije samo prodala Porsche, već je pokazala koliko dobra priča i malo duhovitosti mogu pomicati granice – i tržišne cijene.