Planirani prometni koridor dugačak gotovo deset kilometara, koji će Vukovarsku ulicu pretvoriti u državnu cestu, Splitu donosi dvostruku dobit: rasterećenje prometa i nagli skok vrijednosti okolnog zemljišta.
Državna investicija uklanja golem financijski teret s gradskog proračuna, a istodobno otvara cijelu novu zonu poželjnu za stanovanje, poslovne sadržaje i kapitalna ulaganja. Procjenjuje se da će cijene kvadrata uz trasu porasti višestruko, pa su se prvi pregovori o otkupu već zahuktali.
Najveća nepoznanica i dalje je – čije će se parcele točno naći pod asfaltom i koliko će vlasnici dobiti za kvadrat. Jedan od njih, Petar Mihanović, zaustavlja kamione i bagere na svojih 800 kvadrata dok čeka službenu procjenu:
„Imam oko 800 kvadrata zemlje. Trenutačno su na toj zemlji bageri, kamioni i prodaje se umjetna trava. Bio bih zadovoljan cijenom otkupa od 300 eura po metru kvadratnom. No ako ne bih dobio tu cijenu, ne bih išao na tužbu. Najbitnije je da se taj put dovrši i da mogu što brže doći kući.”
Visina obeštećenja ne bi smjela biti zanemariva, a nakon što država isplati zemljište potrebno za trasu, vlasnicima će potencijalno ostati još vredniji preostali dijelovi parcela. Tako se na istoku Splita stvara prostor u kojem se već kalkuliraju milijunski iznosi – i to prije nego što je prvi metar nove ceste uopće asfaltiran.