Stanari Ulice Vladivoja i Milivoja Lenca na riječkom Zametu već godinama upozoravaju na, kako kažu, "raskrižje smrti" gdje vozila redovito izlijeću s kolnika i zabijaju se u okolne kuće.
• Pet automobila završilo u fasadi obitelji Dragoslavić, jednom je vozilo provalilo sve do dnevnog boravka. • Na kratkom potezu ceste svakog dana pješice prolazi najmanje petero školaraca, a pješački prijelaz nalazi se u nepreglednom S-zavoju. • Građani traže ležeće policajce, izmještanje prijelaza ili pretvaranje ulice u jednosmjernu, no zasad bez uspjeha.
„Imamo veliki problem s neodgovornim vozačima koji ovdje voze prebrzo; bojimo se da će netko nastradati”, upozorava Denise Dragoslavić, dok susjed Ivan Vlačić ističe da vozači iz smjera Nove ceste „do zadnjeg trenutka ne vide pješački prijelaz i djecu na njemu”.
Stanari su se obraćali mjesnom odboru, gradskoj upravi i komunalnom poduzeću, ali su, kažu, nailazili tek na prebacivanje odgovornosti. Ogorčeni zaključuju da će se reagirati tek „kada se dogodi teža nesreća”.
Rijeka plus: signalizacija, ali bez uspornika
Iz Rijeka plusa poručuju da se prometne intervencije provode samo prema prioritetima koje odredi Mjesni odbor Zamet. Za spornu lokaciju predviđeno je:
• ograničenje brzine na 40 km/h u Ulici braće Mohorića uz oznake „40” na kolniku; • optičke bijele crte upozorenja ispred prijelaza i fluorescentne podloge za znakove; • dodatni znakovi „STOP 100 m”, suženje kolnika i ograničenje 30 km/h neposredno prije raskrižja; • nova horizontalna oznaka „STOP” na samoj zaustavnoj crti.
Ležeći policajci zasad nisu u planu, a svako kršenje prometnih pravila, ističu, „podložno je sankcioniranju nadležnih tijela”. Najavljen je i novi sastanak s predstavnicima mjesnog odbora kako bi se razmotrile daljnje mjere za smirivanje prometa.
Dok gradske službe najavljuju dodatne znakove, stanari strahuju od sljedećeg izlijetanja i poručuju da im prometni znakovi bez fizičkih prepreka ne ulijevaju mir: „Želimo konkretne mjere prije nego što statistika dobije i ljudske žrtve.”