Od 2. do 5. listopada Rovinj će nakratko zamijeniti turističko ruho poslovnim, pretvarajući se u mjesto na kojem se susreću najvažnija imena regionalne ekonomije. Najavljeno izdanje manifestacije MBF ponovno cilja okupiti čitav gospodarski lanac – od investitora i financijaša do tehnoloških vizionara i akademske zajednice.
MBF se predstavlja kao platforma za strateško umrežavanje, ali i kao trodnevni izvor najnovijih trendova. U dnevnom programu izmjenjivat će se predavanja i paneli posvećeni temama poput održivosti, umjetne inteligencije, digitalizacije i energetske tranzicije, objedinjenih pod sloganom „Winning in the World to Come”. U večernjim satima sudionike čekaju opušteniji koktel-susreti koji, prema iskustvima prethodnih izdanja, često rezultiraju konkretnim dogovorima i partnerstvima.
Organizatori ističu da MBF nije rezerviran samo za pasivno slušanje: izložbeni prostori i poslovni saloni namijenjeni su ciljanom B2B povezivanju, a poduzetnici mogu nastupiti i kao izlagači te tako svoje proizvode ili usluge predstaviti publici koja aktivno traži nova rješenja.
Snagu foruma potvrđuju partneri raspoređeni u pet razina sponzorstva. Na vrhu liste nalazi se INA kao platinum sponzor, dok Hrvatska gospodarska komora preuzima ulogu generalnog pokrovitelja. Zlatni paket čine MAPEI, NEXE, HEP, Končar, Amelicor Group i Inovapro. Srebrni rang popunjavaju Sothebys, Zagrebačka banka i Atellio, a broncu nose Pevex, Go To Digital, Grou i Themelia.
Poseban naglasak stavljen je na razmjenu znanja između privatnog, javnog i akademskog sektora, s ambicijom oblikovanja smjernica koje će definirati poslovanje u nadolazećim godinama. Organizatori pozivaju poduzetnike i menadžere svih razina da iskoriste priliku, prošire mrežu kontakata i steknu uvid u prakse koje mogu donijeti konkurentsku prednost.
Uz mediteranski šarm Rovinja i podršku ključnih gospodarskih aktera, MBF se pozicionira kao događaj koji postavlja nove standarde regionalnog poslovnog umrežavanja.