Kupalište Copacabana u Osijeku od ovoga tjedna nudi novu pogodnost: na istočnom dijelu popularne Kopike postavljena je mobilna pop-up trgovina Studenca u kojoj kupači mogu nabaviti sve što im zatreba za cjelodnevni boravak uz vodu.
Među proizvodima nalaze se rashlađena pića, pakirani sendviči, sladoledi, snackovi, grickalice, ali i higijenske potrepštine te kreme za sunčanje. Koncept „trgovine pri ruci” omogućuje brzu kupnju bez napuštanja kupališta, što su mnogi kupači odmah prepoznali kao olakšanje.
„Ovo je idealan koncept trgovine za ovakvu lokaciju, jer sada sve što vam zatreba tijekom dana na druženju možete pronaći bez izlaska s kupališta. Drago mi je što smo Osječanima ponudili još jednu praktičnu opciju za svakodnevnu kupnju i vjerujem da će pop-up trgovina na Kopiki postati nezaobilazna točka ovog ljeta”, izjavila je Marina Brčić, direktorica prodaje Studenca za istočnu Hrvatsku.
Otvorenje se poklopilo s obilježavanjem tri godine otkako je Studenac ušao na slavonsko tržište. U tom je razdoblju lanac izgradio mrežu od oko 60 prodavaonica u Slavoniji i Baranji, među kojima je devet u samom Osijeku, gdje zapošljava tridesetak ljudi.
Pop-up formati Studenca već se nekoliko godina pojavljaju na kamping lokacijama i velikim događajima poput ATP-a u Umagu i festivala Ultra Europe, a Kopika je najnovija postaja u toj strategiji sezonskog približavanja kupcima.