Hrvatski dugometražni prvijenac redatelja Zvonimira Munivrane „Nisam takva” – na međunarodnim festivalima prikazivan pod naslovom „Hallway To Nowhere” – probio se u domaća kina unatoč izostanku potpore HAVC-a i odgađanjima u produkciji.
Film je svjetsku premijeru imao u ožujku na Sofia Film Festivalu, a u hrvatsku distribuciju stiže tjedan dana nakon Salajeva ostvarenja „Žena, luđaka i malo dobrih pedera”. Oba filma povezuje glumica Romina Tonković i svježi, urbano fokusirani pristup – rijetkost u recentnoj domaćoj kinematografiji.
Glumačku okosnicu čine Tara Thaller kao Franka i Stipe Jelaska kao Ante. Priča počinje kada 20-godišnja Franka, ogorčena korupcijom oca tajkuna, napušta dom i useljava u bakin stan gdje zatiče ilegalnog stanara – siromašnog dalmatinskog studenta prava i redara u noćnom klubu. Spontana privlačnost prerasta u vezu, no Ante se, pritisnut dugovima i obiteljskim teretom, ubrzo spušta u polusvijet utjerivača dugova, pretvarajući se iz „dobrog dečka” u posesivnog, gotovo opsesivnog partnera.
Paralelno se razvija intrigantan, ali nedovoljno razrađen odnos Franke i kolegice Stele (Tonković), konobarice koja u ormariću drži pištolj i mašta o bijegu iz Hrvatske: „Zajebi ovu vukojebinu”. Film tako klizi iz tranzicijske socijalne drame u psihološki triler, a Munivrana prenosi Frankinu paranoju kroz klaustrofobiju uskih hodnika – metaforičnih „hodnika za nigdje” današnje hrvatske svakodnevice.
Pesimistični ton naglašava beznađe mladih kojima ideali nestaju pod naletom korupcije i neimaštine, no lik Franke tračak je optimizma: naslovna rečenica „Nisam takva” predstavlja njezin otpor i želju za osobnom promjenom.
Unatoč manama – pogotovo nagloj promjeni Antina karaktera i nedovoljno razvijenoj queer napetosti između Franke i Stele – kritika hvali Jelaskinu transformaciju, Thallerinu suptilnost i Munivranin osjećaj za napetost. Distribucijska kuća Con Film najavila je limitirani broj projekcija, a hrvatska publika napokon dobiva priliku procijeniti kako izgleda film koji kombinira socijalni realizam i žanrovski triler, nudeći ogledalo generaciji koja se još uvijek probija kroz vlastite „hodnike za nigdje”.