Hrvatski street food lanac Koykan nastavlja brzi rast, otvorivši ovog ljeta čak četiri nove lokacije u Češkoj, Hrvatskoj i Slovačkoj.
Sve je krenulo krajem svibnja ulaskom na međunarodnu scenu: prvi Koykan izvan Hrvatske počeo je raditi u Pragu, u popularnom lifestyle kompleksu Maj House of Fun. Početkom srpnja slijedila su dva domaća otvaranja – u zadarskoj Supernovi i splitskom City Centre Oneu – a ubrzo potom i lokal u bratislavskoj Eurovei, jednom od najposjećenijih trgovačkih centara u slovačkoj prijestolnici.
Prvi podaci govore o stabilnom interesu posjetitelja na svim novim adresama, što tvrtka tumači potvrdom privlačnosti svoga modernog koncepta brzog, svježeg i pristupačnog zalogaja.
Val ekspanzije financiran je modelom korporativnih obveznica s godišnjim prinosom od 8 %. Investitorima, navode iz Koykana, to omogućuje transparentno sudjelovanje u širenju brenda koji planira više od 25 restorana do kraja 2027. godine.
Uz šest postojećih lokacija i još četiri najavljena za jesen – u Münchenu, Bratislavi, Pragu i Zagrebu – Koykan se pozicionira kao jedan od najdinamičnijih ugostiteljskih koncepata u regiji, odlučan u namjeri da „svjež i kvalitetan street food dovede u srca europskih gradova”.