U Zagrebu su proglašeni pobjednici trećeg hrvatskog izdanja natječaja SME EnterPRIZE, inicijative kojom Generali osiguranje motivira mala i srednja poduzeća na zeleniju i društveno odgovorniju poslovnu praksu.
Natječaj je ove godine privukao 230 prijava – gotovo 30 % više nego lani – a stručni žiri iz redova akademske zajednice, medija i poduzetništva odabrao je projekte koji najsnažnije doprinose lokalnoj zajednici i zaštiti okoliša. Ukupni nagradni fond iznosio je 18 770 eura bruto, a osim heroja održivosti, priznanja su dodijeljena u dvjema glavnim kategorijama:
• Okoliš – za projekte usmjerene na smanjenje ekološkog otiska; • Zajednica – za inicijative koje poboljšavaju kvalitetu života u lokalnom okruženju.
Predsjednik Uprave Generali osiguranja Mario Carini podsjetio je da je natječaj zamišljen kao vjetar u leđa tvrtkama koje su u održivosti prepoznale „strategiju otpornosti i rasta”, naglasivši da upravo takva poduzeća „jačaju zajednicu i okoliš” i predstavljaju „istinsku snagu gospodarstva”.
SME EnterPRIZE provodi se u partnerstvu s Privrednom bankom Zagreb, Udrugom Glas Poduzetnika, Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj, Talijansko-hrvatskom gospodarskom komorom i mrežom Women in Adria. Sudionici su mogli biti klijenti Generali osiguranja ili članovi spomenutih organizacija, a fokus natječaja ostaje na konkretnim, mjerljivim doprinosima održivijem sutra.
Dobitnici će, uz novčane nagrade, dobiti i mentorsku podršku te vidljivost unutar međunarodne mreže Generali grupe, što bi im trebalo pomoći da dodatno ubrzaju vlastitu zelenu transformaciju.