Patriotske organizacije koje stoje iza nedavnih prosvjeda protiv stranih radnika u Zagrebu i Splitu – među ostalima Udruga za bolju Hrvatsku, Hrvatski ratnik, Naš posao, naša budućnost te Facebook stranice Crotradwave i Sinovi domovine – na društvenim mrežama okupljaju više od 150 000 pratitelja. Zajedničko im je širenje ksenofobnih poruka, korištenje pozdrava „Za dom spremni” i HOS-ove ikonografije generirane umjetnom inteligencijom te promoviranje koncerata Marka Perkovića Thompsona.
Ključni izvor prihoda najveće među njima, Udruge za bolju Hrvatsku, jesu „domoljubne” majice s hrvatskim grbom ili natpisom „Stop etničkoj zamjeni Hrvata” po cijeni od 20 eura. Ispod nacionalističkog dizajna skriva se iznenađujući detalj: internetsku trgovinu vodi osječki Brendly Technology j.d.o.o., čiji je jedini vlasnik beogradska tvrtka Brandit Tecnology. Direktor osječkog društva je srpski državljanin Dušan Radovanović, a tvrtka je u 2024. ostvarila gotovo 104 000 eura prihoda.
Predsjednik Udruge za bolju Hrvatsku Ronaldo Barišić demantira sve poveznice sa Srbijom tvrdeći da su „majice izvorni hrvatski proizvod s printom i nemaju veze sa Srbijom”. No u sudskom registru jasno stoji struktura vlasništva koja raskrinkava paradoks: organizacije koje uzvikuju „Za dom spremni” i potiču netrpeljivost prema susjedima zarađuju upravo preko – srpskog poduzeća.