TEDi je u četvrtak, 4. rujna 2025., dosegnuo važnu prekretnicu ‒ u splitskom trgovačkom centru otvorena je njegova 100. poslovnica u Hrvatskoj. Paralelno su vrata kupcima otvorile i nove trgovine u Puli i Zagrebu, čime je popularni diskonter neprehrambene robe u jednom danu povećao mrežu na ukupno 102 lokacije.
„Čak tri otvorene poslovnice u jednom danu snažan su signal za budućnost TEDi-ja”, poručio je glavni izvršni direktor Petar Burazin, naglasivši da splitska trgovina uvodi potpuno novi koncept koji će se do 2026. postepeno primijeniti u svim europskim poslovnicama.
Direktor hrvatske podružnice Iztok Gerlič podsjetio je da je od 2017. godine u zemlji otvoreno više od 700 radnih mjesta te najavio daljnje širenje: „U planu nam je otvoriti još 30 lokacija, prije svega u gradskim središtima i stambenim četvrtima.“
Ključne brojke i planovi:
• 100. poslovnica u Hrvatskoj otvorena u Splitu; istog dana pokrenute i trgovine u Puli i Zagrebu.
• Više od 700 zaposlenih od ulaska na tržište 2017.
• Cilj – dodatnih 30 trgovina u Hrvatskoj.
• Europski cilj srednjoročno 5.000, a dugoročno 10.000 poslovnica.
• Širok asortiman od oko 16.000 artikala, od čega 5.000 stalno po cijeni od 1 euro ili manje.
Novi maloprodajni koncept, predstavljen u splitskoj prodavaonici veličine oko 750 četvornih metara, donosi osvježeni vizualni identitet s naglašenim bojama, prepoznatljivim medvjedićem i jasnijom signalizacijom, što bi kupcima trebalo olakšati snalaženje i učiniti kupnju ugodnijom.
Velika posjećenost na dan otvorenja, potaknuta promotivnim cijenama, dodatno je potvrdila popularnost lanca u Dalmaciji. Iz tvrtke poručuju da će i dalje ulagati u modernizaciju prodajnih prostora i širiti ponudu pristupačnih proizvoda za kućanstvo, školu, hobi i dekoraciju.