Naš je reporter u Dubaiju razgovarao s Nevenom Roginićem, osnivačem i predsjednikom UAE – Croatia Business Cluba, platforme koja pomaže hrvatskim tvrtkama da pronađu svoje mjesto na zahtjevnom, ali perspektivnom tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata. Prema Roginiću, jedan od najvećih izazova s kojima se hrvatski poduzetnici suočavaju nisu samo kulturne i tržišne razlike, već i nerealna očekivanja – nije dovoljno tek pojaviti se s kvalitetnim proizvodom.
„Ono što se drugdje čini nemogućim, Dubai pretvara u stvarnost.” Taj se stav, smatra Roginić, na najbolji način očituje u razvoju lokalnog gospodarstva i viziji koja stoji iza najvećih emiratnih projekata. Roginićev osobni poduzetnički put započeo je u njegovoj kompaniji Format 3D, danas jednom od vodećih studija za arhitektonske vizualizacije u regiji. Sudjelovanje u projektima poput „Beograda na vodi” lansiralo je njegov rad na međunarodnu scenu; bliskoistočni investitori, poput Emaara i Eagle Hillsa, prepoznali su vrijednost njegovih inovativnih rješenja.
Upravo su iskustva s Bliskog istoka, kao i poteškoće na koje je ondje nailazio, nadahnula Roginića da osnuje UAE – Croatia Business Club. Platforma je zamišljena kao neformalna mreža koja okuplja i usmjerava hrvatske tvrtke te olakšava prve korake u poslovanju uz potporu zajednice. Tako želi otvoriti dodatne poslovne mogućnosti u sektorima poput građevine, kreativne industrije i naprednih tehnologija.
U razgovoru je istaknuo da hrvatska dijaspora može biti snažan saveznik pri uspostavi novih poslovnih veza. Uz to, nove tehnologije i raširena digitalizacija u Dubaiju jasno pokazuju da su inovativni pristupi presudni za uspjeh na ovom tržištu, osobito onih poduzetnika koji mogu ponuditi prepoznatljivu dodanu vrijednost.