Istra je u prva tri kvartala zadržala vodeću poziciju u hrvatskom turizmu visoke dodane vrijednosti. Podaci sustava eVisitor bilježe više od 4,8 milijuna dolazaka i preko 29 milijuna noćenja, s posebnim rastom u hotelima, kampovima višeg standarda i drugim ekskluzivnim oblicima smještaja.
Na tim je rezultatima u Višnjanu predstavljena kampanja The Season of Stories, novi korak platforme Stories – Experience Premium Croatia Hrvatske gospodarske komore. Cilj je, kako ističe direktorica Sektora za turizam HGK Andreja Vukojević, „pomaknuti temu s brojanja ručnika i cijene kuglice sladoleda na doživljaje koje Hrvatska nudi” te osigurati održiv turizam kroz manje gostiju, ali višu kvalitetu i stabilne prihode.
Direktor Turističke zajednice Istre Denis Ivošević naglašava da regija nastavlja širiti sezonu: „Rujan je donio oko osam posto više dolazaka i noćenja nego lani. Fokus ostaje na kvaliteti, od vrhunskih hotela i kampova do jedinstvenih iskustava u unutrašnjosti.”
Događaj je okupio vodeće ljude hrvatskog turizma u vili Borgo Lapis, spoju istarskog arhitektonskog nasljeđa i suvremenog dizajna. Vlasnica objekta Estelina Rudan podsjeća da premium turizam danas počiva na pričama i autentičnim iskustvima: „Gosti biraju mjesta koja ih povezuju s lokalnom zajednicom, gdje mogu osjetiti istinski duh destinacije kroz okuse, priče i ljude.”
Interijer vile potpisuje dizajner Boris Ružić, koji je sudionicima priredio degustaciju istarskih delicija „uz vinograde i kamen stopljen s prirodnim okruženjem” kao idealnu kulisu za promociju nove pokretačke snage hrvatskog turizma.
Kampanja The Season of Stories nastavit će se na više lokacija diljem zemlje, a platforma Stories paralelno se predstavlja i na sajmu ILTM North America, gdje je dogovoreno više od 50 individualnih sastanaka s inozemnim agentima. Time se, poručuju organizatori, dodatno otvara prostor za širenje mreže hrvatskog premium turizma na globalnom tržištu.