Huawei je u prvom kvartalu 2025. zasjeo na prvo mjesto svjetskog tržišta nosivih uređaja, pokazuje najnovije izvješće analitičke kuće IDC. Paralelno je u Kini zadržao status najprodavanijeg brenda, a ukupna globalna isporuka Huaweijevih pametnih satova i drugih nosivih proizvoda do 5. lipnja premašila je 200 milijuna komada.
Tvrtka trenutačno nudi pet linija pametnih satova:
• HUAWEI WATCH – fokus na povezivosti, od poziva bez telefona do upravljanja automobilom. • HUAWEI WATCH FIT – lagani modeli sportskog dizajna namijenjeni svakodnevnoj fizičkoj aktivnosti. • HUAWEI WATCH GT – sat s produljenom autonomijom baterije i naprednim sportskim analizama. • HUAWEI WATCH Ultimate – robusna serija za profesionalno ronjenje do 100 metara, ekspedicije i golf. • HUAWEI WATCH D – prvi sat kompanije s 24-satnim nadzorom krvnog tlaka.
Najnoviji HUAWEI WATCH 5 uvodi X-TAP tehnologiju za precizniju kontrolu zdravlja, a cjelokupna ponuda satova oslanja se na TruSense sustav digitalnog zdravlja koji od 2024. prati vitalne znakove brže i točnije. U 2025. sustav je dopunjen mogućnošću mjerenja zasićenosti kisikom preko prsta u 10 sekundi te analizom 17 mikro-parametara.
Na području medicinskih funkcija Huawei je ishodio sedam kineskih certifikata za medicinske uređaje te odobrenja u još 13 država i regija. HUAWEI WATCH D uvršten je i u „Kineske smjernice za prevenciju i liječenje hipertenzije (revizija 2024.)”.
Kompanija produbljuje vezu s korisnicima kampanjom „Active Rings”. Nasljednik inicijative „Light Up Your Rings” iz 2023., u koju se uključilo više od šest milijuna ljudi, potiče korisnike da se kreću „bilo kada i bilo gdje”. Nova verzija već je aktivna u Njemačkoj, Španjolskoj i Kini, a planira se širenje na Aziju, Australiju, Latinsku Ameriku i Bliski istok.
Huawei je prisutan u više od 170 zemalja i ima 14 centara za istraživanje i razvoj diljem svijeta. Nosivi segment dio je njegove Consumer Business Group, uz pametne telefone, računala, tablete i usluge u oblaku.