HRT-ova specijalna emisija „Vojni mimohod – 30. obljetnica 'Oluje'” zasjela je na vrh ljestvice gledanosti u četvrtak, nadmašivši sve ostale programe na hrvatskim televizijama.
Prema podacima AdScannera, mimohod koji je započeo u 15.45 sati pratilo je u prosjeku 11,18 % gledatelja (AMR), s dosegom od 26,26 % (RCH) i udjelom u gledanosti od 38,46 % (share).
Iako je HRT sliku ustupio i komercijalnim postajama, publika je, kako je naglasila urednica Informativnog medijskog servisa Katarina Periša Čakarun, većinski ostala uz javnu televiziju. U cijelom danu dvije najgledanije emisije bile su upravo HRT-ove – posebna emisija o mimohodu i središnji Dnevnik.
Za zahtjevan terenski prijenos angažirano je 150 djelatnika HRT-a. Dvadeset kamera, dron i dvoje reportažnih kola pokrili su svaki metar trase, a signal je otišao u sve dijelove Hrvatske i svijeta. „Riječ je o iznimno kompleksnom prijenosu koji su HRT-ovi profesionalci odradili bez ikakvih problema”, istaknula je Periša Čakarun, koja je s Anom Jelinić uređivala program.
Spektakularni mimohod oružanih snaga tako je, uz impresivne brojke gledanosti, potvrdio povjerenje publike u javni servis i obilježio obilježavanje 30. godišnjice vojno-redarstvene operacije Oluja.