Solinski prodajni centar Građa ovih je dana dobio iznenađujući novi odjel. Uz uobičajenu ponudu vijaka, cementa, laminata i ostalog građevinskog materijala, kupci od ovog tjedna mogu posegnuti i za osnovnim namirnicama.
Na netom postavljenim policama već su se smjestili kruh, mlijeko, jaja, povrće i voće, ali i kava, pivo, vino, deterdženti te hrana za kućne ljubimce – ukratko, gotovo sve što se očekuje u klasičnom hipermarketu.
Vodstvo tvrtke, u vlasništvu poduzetničke obitelji Mijić, odlučilo je proširiti asortiman kako bi, u sve žešćoj tržišnoj utakmici, zadržalo i privuklo što više kupaca. Ideja je da se „skok po vijke” pretvori u jedinstvenu kupnju na jednom mjestu: dok majstori biraju alate i materijal, njihovi pratitelji mogu obaviti tjednu nabavku namirnica.
Radovi na preuređenju dijela prodajnog prostora traju već nekoliko dana; dućan je praktično već formiran, a prve fotografije rasvijetljenih polica brzo su izazvale znatiželju i komentare posjetitelja. Neki se, kažu, još navikavaju na prizor kruha i salame tik uz vreće cementa, dok drugi potez pozdravljaju zbog uštede vremena.
Otvorenje punog prehrambenog segmenta planirano je do kraja tjedna. Tvrtka zasad ne otkriva hoće li se koncept širiti i na ostale njihove centre, no najavljuje da će pažljivo pratiti odaziv kupaca u Solinu.