Turistička sezona na Hvaru tek je utihnula, a gradsko kazalište već je vratilo život u staru jezgru. Gudački sastav Dubrovačkog simfonijskog orkestra pod ravnanjem Slobodana Begića priredio je sinoć večer posvećenu filmskoj glazbi i ispunio gotovo sva sjedala najstarijega javnog kazališta u Europi.
Publika je uronila u monumentalni početak uz „Palladio” Karla Jenkinsa, a potom su se nizale prepoznatljive teme – od Rotina „Kuma” i Hornerova „Titanica” do Barryjeva bondovskog medleya. Posebne ovacije pratile su nostalgični blok Henryja Mancinija i strastveni tango Carlosa Gardela, koji su dvoranu nakratko pretvorili u crno-bijeli filmski kadar i argentinski plesni podij.
Uslijedile su suptilne melodije Johna Williamsa iz „Sjećanja jedne gejše” te energični „Santana in Concerti”. Drugi dio koncerta donio je i suvremene junake ekrana: moćnu temu iz „Igre prijestolja”, pobjednički „Vatrene kočije” Vangelisa te pustolovne „Pirate s Kariba”. Završnica je pripala Morriconeovu „Chi Maiju”, razigranom sirtakiju „Zorbe” Mikisa Theodorakisa i eksplozivnom „Sabre Danceu” Arama Hačaturjana.
Begić je orkestar vodio sigurnom gestom i dozom scenske karizme, pretvorivši dvosatni program u glazbeni vremeplov koji je povezao ljubitelje klasike s poklonicima sedme umjetnosti. Svaka je točka ispraćena snažnim pljeskom, a završni, dugotrajni standing ovation potvrdio je da Hvar ne živi samo ljeti.
Najava zimske kulturne sezone tako je započela uz zvuke velikoga platna, pokazujući kako spoj tradicije i suvremenosti može ugrijati otočke večeri i nakon što turisti odu.