Kupac u splitskoj samoposluzi našao se u neobičnoj situaciji kad mu je blagajnica s Filipina savjetovala da ne kupi proizvod jer će sutra biti na akciji.
Prema njegovu svjedočenju, na polici je ugledao željeni artikl po cijeni većoj od 3,50 eura. Iako se dvoumio, odlučio ga je staviti u košaru zajedno s jogurtom i keksima.
Na blagajni je Filipinka najprije otkucala jogurt i kekse, a potom, držeći skupi proizvod, izgovorila: „no, no full expensive”. Kad ju je kupac zbunjeno pogledao, ponovila je na hrvatskom: „Da, da, puno skupo, kupite sutra, sutra je akcija” te stavila artikl sa strane. Naplaćeni su mu samo jogurt i keksi.
Četrdesetak godina rada i kupovanja u splitskim trgovinama, tvrdi kupac, nikada mu nitko nije rekao da nešto ne uzme jer je preskupo. Sutradan se vratio i za cijenu jednoga kupio dva komada istog proizvoda koji je bio na popustu.
Dogodak je ponukao autora da vlasnike trgovina pozove na zapošljavanje većeg broja radnika iz Filipina i Nepala, uvjeren kako bi takav odnos prema kupcima bio na obostranu korist.