Gotovo 1,5 milijuna ulaznica već je planulo za Svjetsko klupsko prvenstvo koje se ovih dana igra na stadionima diljem Sjedinjenih Država, objavila je Međunarodna nogometna federacija (FIFA). Ulaznice su kupili navijači iz više od 130 zemalja, što potvrđuje globalni interes za prvo izdanje novog formata turnira.
Na otvaranju u Miamiju, gdje su Inter Miami Lionela Messija i egipatski Al Ahly istrčali na teren stadiona Hard Rock, okupilo se više od 60 000 gledatelja. Još veća gužva viđena je na kultnom Rose Bowlu u Pasadeni: derbi između Paris Saint-Germaina i Atlética Madrida privukao je oko 80 000 ljudi.
Međutim, spektakl nije posvuda bio jednako gledan. Utakmica Borussije Dortmund i brazilskog Fluminensea, odigrana u utorak u podne po lokalnom vremenu, ostavila je mnoštvo praznih sjedala na njujorškom MetLifeu. Slično je bilo i u Atlanti, gdje je dvoboj Chelseaja i Los Angeles FC-a na stadionu Mercedes-Benz (kapacitet 71 000) pratilo tek nešto više od 20 000 navijača. Posebno skroman odaziv zabilježen je u Orlandu: okršaj korejskog Ulsan Hyundai i južnoafričkog Mamelodi Sundownsa gledalo je samo 3 400 ljudi, iako stadion prima 25 000 mjesta.
Predsjednik FIFA-e Gianni Infantino tvrdi da turnir unatoč neujednačenoj posjećenosti ispunjava svoju misiju: „Upravo je za to stvoreno FIFA-ino Svjetsko klupsko prvenstvo. Pozornica svjetske klase gdje se pričaju nove priče, pojavljuju se novi heroji, a ljubitelji klupskog nogometa osjećaju se dijelom nečeg većeg”.
FIFA-in ambiciozni projekt zamišljen je i kao svojevrsna generalna proba za Svjetsko prvenstvo 2026., koje će SAD zajedno s Kanadom i Meksikom ugostiti iduće godine. Organizatori se nadaju da će do tada uspjeti probuditi još veći interes među, kako sami priznaju, često nogometno ambivalentnom američkom publikom.