Gotovo 20 milijuna eura vrijedan ugovor za izgradnju novog čvorišta Stobreč (TTTS) pripao je tvrtki Hering iz Širokog Brijega. Hrvatske ceste odabrale su je zahvaljujući najpovoljnijoj ponudi od 16,18 milijuna eura bez PDV-a (20,23 milijuna s PDV-om), ostavivši iza sebe niz poznatih građevinara.
• Slijedila je Strabagova ponuda od 17,41 milijun eura.
• Zajednica Texo Molior – Bemax ponudila je 17,90 milijuna.
• Colas Hrvatska i Degal Tehnika tražili su 18,89 milijuna.
• GP Krk je bio najskuplji s 19,04 milijuna eura.
Završni potpis ovisi o zakonskom „periodu mirovanja”: drugih 10 dana ostavljeno je konkurenciji za eventualne žalbe. Ne bude li ih do 25. prosinca, ugovor ulazi u snagu, a radovi bi trebali završiti za 18 mjeseci.
Čvorište TTTS projektirano je kao denivelirano kružno raskrižje s nadvožnjakom dugim 232 metra. Vozačima će omogućiti:
- izravno spajanje dionice Mravinci – TTTS na postojeću mrežu prema Splitu, Solinu i Stobreču (ulica 4. Gardijske brigade),
- nastavak vožnje budućom brzom cestom prema Dugom Ratu i Omišu.
Bez tog spoja, već izgrađena dionica kojom se sada bavi Strabag završava u kamenjaru i ne može se koristiti. Projekt uključuje rampne priključke, dodatne trake za ubrzanje i usporenje, sustav odvodnje te kompletnu prometnu opremu.
Raskrižje u Stobreču jedno je od prometno najopterećenijih u zemlji. Nova će prometnica preraspodijeliti tokove prije ulaska u uže područje Splita i Solina, čime se očekuje znatno smanjenje gužvi koje sada opterećuju dnevni život stanovnika.
Izgradnja TTTS-a smatra se kritičnim polazištem buduće brze ceste do Omiša, investicije koju Hrvatske ceste procjenjuju na ukupno sedam godina radova. Čvorište je dio Multimodalne platforme splitske aglomeracije i uvršteno je u nacionalnu Strategiju prometnog razvoja 2014. – 2030.