U londonskom studiju održan je slijepi test šest popularnih naglavnih slušalica u kojem su sudjelovali iskusni glazbeni producenti i tonski inženjeri – Isabel Gracefield, Ian Lambden, Steph Marziano i Mike Kintish. Svim je sudionicima bila zavezana paska preko očiju, nisu smjeli dodirivati slušalice, a jedina pjesma puštena za usporedbu bila je „Blinding Lights” The Weeknda (Spotify Premium, 320 kb/s). Aktivno poništavanje buke bilo je uključeno na svim modelima.
Testirani modeli (skriveni pod oznakama A-F): • Sony WH-1000XM6 (A) • Soundcore Space One Pro (B) • Apple AirPods Max (C) • Bose QuietComfort Ultra – 1. generacija (D) • Nothing Headphones (1) (E) • Bowers & Wilkins Px7 S3 (F)
Rezultati su iznenadili i same stručnjake:
- Soundcore Space One Pro – najjeftiniji model (oko 200 USD / 150 GBP) osvojio je prvo mjesto zbog, kako je opisano, „uzbudljivog” i „zabavnog” zvuka s izraženim basom i detaljima.
- Nothing Headphones (1) – pohvale za uravnotežen vokal i opću preciznost.
- Apple AirPods Max – ocijenjene kao vrlo uravnotežene, s moćnim poništavanjem buke, ali teške na glavi.
- Sony WH-1000XM6 – stručnjaci su kritizirali tanku sredinu i manjak uzbuđenja.
- Bose QuietComfort Ultra – mišljenja podijeljena; neki su hvalili detalje, drugi zamjerali prenaglašen bas.
- Bowers & Wilkins Px7 S3 – najskuplji premium model naišao je na najoštrije kritike zbog slabog niskog spektra.
„Kao potrošač, sviđa mi se hype u zvuku,” priznala je Marziano o pobjedničkom modelu. Gracefield je zaključila da su Space One Pro „puno zabavnije” od skupljih suparnika, dok je Lambden Appleove slušalice proglasio svojim osobnim favoritom zbog uravnoteženosti.
Najveće iznenađenje nije bilo samo to što je pobjednik dvostruko jeftiniji od sljedećeg na listi, već i činjenica da su dva najskuplja para (Apple i Bowers & Wilkins) završila tek na trećem, odnosno posljednjem mjestu. Test je otvorio raspravu o tome koliko na našu percepciju zvuka utječu brend, dizajn i dodatne funkcije – a koliko samo ono što čujemo.