Grand hotel Bonavia, najoznačajniji riječki hotel s tradicijom dugom više od stoljeća, početkom iduće godine zatvara vrata kako bi prošao kompletnu obnovu i potom ponovno otvorio kao AC Hotels by Marriott.
Na svečanosti u Rijeci ugovor o franšizi potpisali su glavni izvršni direktor Jadran hotela Kristian Šustar i potpredsjednica za razvoj Marriott Internationala za Srednju i Jugoistočnu Europu Silvija Lovreta. Time je Jadran hotelima ovo treća suradnja s globalnim brendovima, a druga s Marriottom.
„Ovime Rijeka dobiva dodatnu vrijednost koja će naš grad učiniti još privlačnijim odredištem za posjetitelje iz čitavog svijeta”, poručio je zamjenik gradonačelnice Vedran Vivoda, naglasivši da Grad podržava projekte koji dugoročno jačaju turistički identitet Rijeke.
Hotel zadržava četiri zvjezdice i kapacitet od 120 soba, koji datira još od posljednje renovacije 1999. i 2000. godine. Novi zahvat donijet će suvremeni dizajn, tehnološke nadogradnje i prostorne prilagodbe standardima brenda AC Hotels by Marriott.
Šustar je istaknuo da je Bonavia „najprepoznatljiviji hotelski objekt u Rijeci i simbol riječkog hotelijerstva” te dodao da partnerstvo „spaja globalne standarde i riječki identitet”. Prema njegovim riječima, projekt pokazuje kako Rijeka „ravnopravno može konkurirati na svjetskoj turističkoj sceni” dok se Jadran hoteli pozicioniraju kao pokretač inovacija i rasta u regiji.
Lovreta je podsjetila da Marriott raspolaže s više od 30 brendova diljem svijeta. „Ponosni smo što će Grand hotel Bonavia nositi ime AC by Marriott, poznat po modernom i elegantnom izdanju te pažljivo osmišljenim prostorima za nove generacije poslovnih i odmorišnih gostiju”, kazala je, dodavši da je Hrvatska za Marriott „ključno tržište za širenje u regiji”.
Nakon dovršetka radova Bonavia bi trebala zasjati „novim sjajem”, dok obje tvrtke već najavljuju i sljedeći korak suradnje – otvaranje hotela Jadran pod Marriottovim brendom Tribute Portfolio.