CROLENS
Najnovije
Politika
Sport
Hrvatska
Tehnologija
Biznis
Pretraži
Pretraži
CROLENS
9.AGENCY
Politika privatnostifacebook_icon

Natrag na početnu

# milenijalci

Biznis

Milenijalci i generacija Z mijenjaju potrošačku sliku: manje stvari, više iskustava
Profesorica Sanja Stanić objašnjava kako su milenijalci i generacija Z preoblikovali konzumerizam, naglasak stavljajući na iskustva, održivost i financijsku sigurnost, a manje na gomilanje stvari.

min čitanja

Više

Lifestyle

Generacijski jaz u porukama: od „😂” do lubanje i boomer elipse
Milenijalci i Gen Z imaju posve drugačije tekstualne manire: jedni se drže točki i emojija „😂”, drugi ih smatraju zastarjelima i koriste – lubanju.

min čitanja

Više

Lifestyle

Liječnici upozoravaju na nagli rast raka slijepog crijeva među mlađima
Rijetki tumor slijepog crijeva sve se češće pojavljuje kod osoba mlađih od 50 godina, a znanstvenici još ne znaju što stoji iza uznemirujućeg trenda.

min čitanja

Više

Biznis

Mladi mijenjaju pravila tržišta rada i traže više od plaće
Fleksibilnost, razvoj i smisao postaju ključni razlozi ostanka mladih zaposlenika, dok klasična ideja vječne lojalnosti poslodavcu blijedi.

min čitanja

Više