Volkswagen planira oživjeti ime Lupo, nekoć sinonim za najmanji i najpovoljniji model iz Wolfsburga, ovaj put u potpuno električnoj verziji koja bi trebala nositi oznaku ID.Lupo.
Njemački proizvođač nastavlja praksu davanja povijesnih naziva novoj generaciji strujećih vozila – nakon najavljenih modela ID.Polo i mogućeg ID.Tiguana, ID.Lupo bi, prema pisanju industrijskih medija, trebao postati najpristupačniji član Volkswagenove električne obitelji.
• Ciljana početna cijena u Europi: do 20 000 eura. • Segment: gradski automobil, direktan konkurent sve brojnijim kineskim kompaktima. • Inspiracija: legendarni Lupo 3L, prvak štedljivosti koji je trošio manje od 3 l dizela na 100 km.
Razlog povratka starog imena pojasnio je direktor razvoja Kai Grunitz: „Potrebno je imati model početne razine. Ako mi to ne učinimo, učinit će to Kinezi. Ako početnici koji su tek dobili vozačku dozvolu prijeđu na kineske marke, mogu im ostati vjerni.”
Grunitz priznaje kako je izazov zadržati cijenu ispod psihološke granice od 20 000 eura kada se vozilo „dizajnira, proizvodi i opskrbljuje u Europi”, no uprava smatra da je to nužno za obranu tržišnog udjela i pridobivanje mlađih kupaca.
Lupo se prestao proizvoditi prije dvadeset godina, ali i dalje uživa kultni status, osobito među vozačima kojima je važna ekonomičnost. Električni ID.Lupo trebao bi se predstaviti nakon 2025., a u Volkswagenu vjeruju da će kombinacija poznatog imena i pristupačne cijene ponovno privući vozače koji traže jeftin, pouzdan i ekološki prihvatljiv gradski auto.