VINKOVCI – Treća faza projekta „Živimo destinaciju Vinkovci” donijela je novu rundu oznaka Kvaliteta 8000+, certifikata kojim se mjeri i nagrađuje nadprosječna razina turističke ponude u gradu na Bosutu.
Prema upravo usvojenom Pravilniku o standardizaciji i brendiranju, ove je godine ocjenjivano desetak kriterija – od uređenosti objekta i autentičnosti proizvoda do razine digitalne vidljivosti. Rezultat: 10 smještajnih objekata, dvije kušaonice i dvije specijalizirane trgovine službeno su ušli u klub 8000+.
Dobitnici
• Kušaonica Abelo – ručno izrađeni proizvodi od meda s edukativnim programima.
• Mederija Ferbežar – Mali podrum – obiteljska mederija poznata po tradicionalnoj medovini.
• MIKO Concept Store – trgovina lokalnih proizvoda i dizajnerskih artikala.
• Pekar – trgovina domaćih pekarskih i prehrambenih proizvoda s dugom tradicijom.
Direktorica Turističke zajednice grada Vinkovaca Martina Matković istaknula je da sustav certifikacije „stvara kulturu kvalitete” i okuplja pružatelje usluga oko zajedničke vizije: „Time gradimo snažan, vjerodostojan i prepoznatljiv identitet destinacije.”
Projekt se provodi uz podršku Hrvatske turističke zajednice i Turističke zajednice Vukovarsko-srijemske županije, a prate ga edukacije, interpretativne šetnje i radionice destinacijskog menadžmenta.
Turistički stručnjak Goran Rihelj na predstavljanju je naglasio da je „oznaka kvalitete jedan od najkonkretnijih alata” za sustavno dizanje razine usluge: „U eri ubrzanog razvoja umjetne inteligencije certifikat 8000+ postaje validan izvor za algoritme koji već danas rangiraju smještaj i usluge. Oni koji ulažu u kvalitetu bit će automatski bolje pozicionirani unutar AI ekosustava.”
Kroz tri godine „Živimo destinaciju Vinkovci” prerastao je u okosnicu lokalne turističke strategije: standardizira ponudu, educira dionike i – što je najvažnije – kupcima daje jasan signal gdje mogu očekivati provjerenu kvalitetu.