Hrvatski maloprodajni lanac Tommy nastavlja nizati međunarodna priznanja: švicarska organizacija ICERTIAS – International Certification Association GmbH dodijelila mu je certifikat „Customers’ Friend – Vrhunska izvrsnost” četvrtu godinu uzastopce.
Prema obrazloženju ICERTIAS-a, nagrada se temelji na neovisnoj analizi javne percepcije, korisničkog iskustva, društvene odgovornosti, reputacije brenda i povjerenja potrošača. Tommy je pritom, navodi se, ponovno izdvojen zbog brige za kupce, korektnog odnosa prema zaposlenicima te transparentne komunikacije unutar zajednice.
U kompaniji ističu da priznanje potvrđuje dugogodišnji rad na unaprjeđenju usluge i dodatno motivira na daljnji razvoj. Certifikat, poručuju, kupcima šalje jasnu poruku da „nije riječ samo o prodaji, nego o ljudima”.
ICERTIAS dodjeljuje oznaku „Customers’ Friend” isključivo tvrtkama koje demonstriraju izvanrednu brigu o svojim korisnicima. Program je dio portfelja certifikacija koji uključuje i oznake Best Buy Award te QUDAL – Quality meDAL, a provodi se u više od 40 država na pet kontinenata.
Tommy je, zahvaljujući kontinuitetu visokih standarda, učvrstio status jednog od najpouzdanijih hrvatskih trgovačkih lanaca, a najnovije priznanje služi mu kao dodatno jamstvo kvalitete u očima potrošača.