Britanska tvrtka Supreme preuzela je europski i britanski dio brenda za zamjenske obroke SlimFast za 20,1 milijun funti, učvrstivši svoj ulazak na rastuće tržište kontrole tjelesne težine koje bi do 2027. moglo vrijediti 1,5 milijardi funti.
Preuzimanje od irske prehrambene skupine Glanbia dolazi u trenutku kada tradicionalni programi mršavljenja trpe pritisak zbog naglog uspjeha injekcija GLP-1, poput Wegovyja i Mounjaroa, koje su razvili Novo Nordisk i Eli Lilly.
• SlimFast UK i Europa prošle su godine ostvarili 25,5 milijuna funti prihoda i procijenjenu dobit prije oporezivanja od 6–7 milijuna funti. • Glanbia je u veljači najavila prodaju, uz obrazloženje da se „način upravljanja tjelesnom težinom kod potrošača značajno mijenja”. • Supreme je posljednjih godina u šoping-naletu: 2023. izvukao je čajni klasik Typhoo iz stečaja, a u lipnju ove godine kupio proizvođača bezalkoholnih pića Clearly Drinks.
„Uz našu tradiciju inovacija vjerujemo da SlimFastu možemo proširiti tržišnu prisutnost i ponuditi nove komercijalne mogućnosti”, poručio je izvršni direktor Supremea Sandy Chadha.
SlimFast je osnovan 1977. na Floridi, a globalnu je slavu dosegnuo krajem osamdesetih, kada se u reklamama pojavio bivši menadžer LA Dodgersa Tommy Lasorda. Brend je 2000. prešao u ruke Unilevera za 1,4 milijarde funti, da bi 2014. završio kod fonda Kainos Capital, a 2018. ga je Glanbia platila 350 milijuna dolara (261 milijun funti).
Danas SlimFast u Europi nudi praškaste shakeove koje potrošači miješaju s obranim mlijekom te gotove napitke i grickalice u okusima poput jagode, café lattea i čokolade. Supreme planira iskoristiti široku maloprodajnu mrežu i razvoj novih proizvoda kako bi taj nekada kultni brend ponovno približio kupcima u potrazi za brzim, niskokaloričnim obrocima.