Startup iz San Francisca Rime predstavio je novu generaciju sustava za pretvorbu teksta u govor nazvanu Arcana, koja velikim brendovima poput Domino’sa i Wingstopa već donosi dvoznamenkasti rast prodaje.
„Jedno je imati model koji zvuči poput stvarne osobe, a drugo je imati model koji može stvoriti beskonačno mnogo različitih glasova”, rekla je suosnivačica i glavna izvršna direktorica Lily Clifford.
Glavne značajke • Beskonačna paleta glasova: korisnik upiše opis – primjerice „30-godišnja žena iz Kalifornije koja voli softver” – i model generira jedinstven glas. • Osam spremnih govornika: među njima Luna, Celeste i Orion, svaki s precizno definiranim karakteristikama. • Prirodno ljudsko ponašanje: Arcana smije se uz unos "smijeha", uzdiše, pravi stanke i ubacuje „um” ili „uh” kada to kontekst zahtijeva. • Brzina: prvo se slovo čuje nakon 250 ms, a ukupna latencija u javnom oblaku iznosi oko 400 ms. • Opseg: sustav već „govori” u gotovo 100 milijuna telefonskih poziva mjesečno; pri narudžbi pizze ili krilaca vjerojatnost da ćete čuti Rime iznosi 80–90 %.
Kako su do toga došli Za razliku od konkurenata koji se oslanjaju na profesionalne naratore ili audio-knjige, Rime je u podrumu vlastitog studija mjesecima snimao spontane razgovore prijatelja, obitelji i slučajnih prolaznika. Glasovi su potom označeni detaljnim metapodacima (dob, spol, naglasak, emocionalni naboj), što je modelu donijelo preciznost od 98 do 100 %.
Utjecaj na posao • Prosječna stopa konverzije porasla je 15 %. • Korisnici su četiri puta skloniji ostati na liniji i razgovarati s botom. • Čak 20 % ispitanih na kraju razgovora zahvaljuje virtualnom agentu.
„Kad smo prešli na Rime, odmah smo zabilježili dvoznamenkasto poboljšanje uspješnosti poziva”, potvrdio je Akshay Kayastha iz ConverseNow, dok je Ge Juefeng iz Ylopa dodao da su „testirali sve modele na tržištu i Rime je imao najbolju konverziju”.
Što slijedi Tvrtka planira do kraja 2025. većinu prometa prebaciti na lokalne (on-premise) instalacije radi još niže latencije te nastaviti prilagodbe za specifične izraze poput Domino’sove „Meatza ExtravaganZZa”. „Problemi koje konkurenti smatraju završnim detaljima, našim su klijentima početna bolna točka”, zaključuje Clifford.