Osijek – Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku (EFOS) u četvrtak je održan „Orqa Hackathon: Dual Identity Challenge”, natjecanje na kojem su studenti u timovima tražili rješenja za konkretne poslovne probleme jedne od najbrže rastućih domaćih tehnoloških kompanija.
Natjecatelji su trebali osmisliti kako uskladiti tri tržišta na kojima Orqa istodobno posluje – vojno, potrošačku elektroniku i obrazovni segment – te prilagoditi komunikaciju različitim ciljnim skupinama.
„Ovakvi fokusirani case studyji donose nam svježe perspektive i – što je jednako važno – talente koje možemo angažirati u tvrtki”, istaknuo je suosnivač i direktor prodaje Ivan Jelušić uoči početka hackathona. Dodao je da Orqa već godinama surađuje s više osječkih fakulteta jer im takva dvosmjerna razmjena znanja pomaže u svakodnevnom poslovanju.
Tvrtka, koja globalno prednjači u razvoju komponenti za bespilotne letjelice i posebno je poznata po videonaočalama za upravljanje dronovima, trenutačno broji oko 200 zaposlenih prosječne dobi 26 godina – dvostruko više nego krajem prošle godine. „Svake godine udvostručujemo i prihode i broj zaposlenih”, naglasio je Jelušić, opisujući „galopirajući” rast kompanije.
Dekanica EFOS-a prof. dr. sc. Sunčica Oberman Peterka podsjetila je da fakultet sustavno gradi suradnju s poslovnim sektorom, javnom upravom i civilnim društvom kako bi studentima pokazao praktičnu primjenu teorijskih znanja. „Predavanja nisu jedini način stjecanja kompetencija; koristimo case studyje, projektnu nastavu, terenski rad… Sve kako bismo učenje učinili zanimljivijim i prilagođenim generacijama koje informacije usvajaju drugačije”, rekla je dekanica, zadovoljna velikim odazivom studenata na Orqin hackathon.
Za mlade ekonomiste to je bila prilika da na stvarnom primjeru osmisle marketinšku i poslovnu strategiju, a za Orqu još jedan korak u potrazi za nadarenim kadrom koji će pratiti ubrzanu ekspanziju tvrtke.