Televizijski voditelj Zoran Šprajc u dugom je, ironičnom komentaru prokomentirao odluku Katara da ugasi regionalni informativni kanal Al Jazeera Balkans (AJB), istaknuvši da velikodušna ulaganja nisu rezultirala uspjehom na tržištu.
Šprajc podsjeća da je u posljednjih deset godina u AJB, N1 i Uni TV uloženo oko stotinu milijuna eura, no da ni jedan od tih projekata nije uspio ostvariti znatan doseg. AJB je, kaže, na kabelskim platformama „završavala između rednog broja 705 i 755“, daleko od vidokruga publike u Hrvatskoj i Srbiji. Za razliku od N1-a, kojemu je „zadatak bio biti flagship Šolakovog carstva“, AJB, smatra on, nikada nije imala jasnu strategiju.
Voditelj navodi da je program bio korektno produciran, ali lišen stava, pa „kao stvoren da ga se ne gleda“. Unatoč visokim plaćama i vrhunskoj opremi, projekt nije proizveo nove televizijske zvijezde niti formate vrijedne pamćenja. „Gledatelji neće ništa izgubiti jer od svega toga ništa nisu ni imali“, zaključuje Šprajc, uvjeren da će gašenje proći neprimjetno za široku javnost.
Svoju je kritiku poentirao metaforom: „Kada u biznis s ćevapima uložite 100 milijuna dolara, dovedete vrhunske pečenjare, a lokacije otvorite na Islandu, logično je da ćete propasti.“ Time je, slikovito, opisao kako su velik novac i kvalitetan kadar završili bez rezultata – „hladni ćevapi i ožalošćeni tv djelatnici“.
Šprajc smatra da je s AJB-om ugašena i „zlatna era“ inflacije plaća u informativnom sektoru, obilježena borbom poslodavaca za novinare. Istodobno, publika, prema njegovu viđenju, nije profitirala – niti će osjetiti gubitak.