Španjolski Seat prekida višemjesečnu tišinu unutar VW grupacije predstavljanjem blagog redizajna svoja dva najprodavanija modela – gradske Ibize i subkompaktnog SUV-a Arona.
Iako se o potpuno novim automobilima iz Martorella zasad ne govori, tvrtka podsjeća da je i dalje prisutna na tržištu. Peta generacija Ibize, u proizvodnji od 2017., već je jednom osvježena 2021., dok Arona dijeli isti staž. Sada slijedi drugo dotjerivanje, a redizajnirani primjerci stižu u prodaju tijekom 2025.
Glavne novosti • Vanjske promjene su suptilne: uža LED prednja svjetla, robusnije šesterokutne rešetke, fino preoblikovani odbojnik te novi dizajn aluminijskih naplataka. • Straga tek minimalno izdužena stop svjetla i odbojnik obložen crnom plastikom umjesto lakirane površine – detalj koji vozilu daje sportskiji dojam. • U kabini stižu perforirani kožni volan, crna stropna obloga i, za najopremljeniji FR paket, sportska školjkasta sjedala. • Infotainment dobiva jači zvučni sustav sa šest zvučnika i subwooferom, a tu je i hlađeno bežično punjenje pametnih telefona.
Pogon ostaje nepromijenjen. Ibizu i dalje pokreće provjereni trocilindarski 1,0-litreni benzinski motor od 60, 70 ili 85 kW. Arona zadržava snažniji četverocilindraš od 110 kW.
Seat najavljuje da će do kraja „ere motora na izgaranje” osvježavati gamu učinkovitijim benzincima i plug-in hibridima, a facelift Ibize i Arone prvi je korak u tom planu.