Rekonstrukcija osječke tramvajske mreže pretvorila je vožnju središtem grada u svakodnevnu prepreku. Radovi obuhvaćaju 11 dionica ukupne duljine devet kilometara, no početne pogreške izvođača natjerale su grad da pojedine dijelove ponovno raskopava.
Gradonačelnik Ivan Radić ne skriva frustraciju: „Bijesan, nezadovoljan i ljutit” je, kaže, zbog činjenice da se radovi moraju ponavljati. Unatoč tome uvjerava sugrađane da neće snositi nove troškove. „Ako ne želimo da trošak popravka u budućnosti snose građani Osijeka – druge mogućnosti nema”, poručuje, naglašavajući kako će popravci biti plaćeni iz jamstva izvođača.
Posao na obnovi željezne infrastrukture dobila je austrijska tvrtka Swietelski, dok nadzor provodi bugarski Rubikon. Oba su poduzeća izabrana kroz javnu nabavu koju je, ističe Radić, naslijedio od prethodne gradske vlasti i u koju se „gradonačelnik ne smije petljati”.
Najviše sumnji građana, ali i samog gradonačelnika, usmjereno je prema nadzoru. „Službeno smo zatražili očitovanje nadzora što je radio sve to vrijeme, no do dana današnjeg taj odgovor nisam dobio”, naglašava Radić.
I dok se čeka očitovanje bugarskog nadzora, ekipe na terenu popravljaju manjkavosti o trošku izvođača. Gradonačelnik obećava da će pratiti svaki korak i da će Osječani konačno dobiti sigurnu, modernu tramvajsku prugu – bez dodatnih opterećenja za gradski proračun.