Više od 70 učenika osmih razreda Osnovne škole Dr. Andrije Mohorovičića pretvorilo je matuljski hol u pravu kreativnu tvornicu: prva poduzetnička mega-radionica na Kvarneru označila je početak programa „Moj prvi biznis – made in Matulji”.
Organizator Poslovni klub Liburnija uz financijsku potporu Općine Matulji i niza sponzora učenicima je ponudio ubrzan tečaj stvaranja proizvoda, timskog odlučivanja i marketinškog razmišljanja.
-
dio – glina i Design thinking
Pod vodstvom kiparice Ljiljane Fučkor Grahovac i stručnjakinje za Design thinking Sandre Anić svatko je oblikovao vlastiti glineni predmet, upoznavajući pritom osnovne faze razvoja proizvoda. -
dio – prodaj plakatom
Nakon individualnog stvaranja, grupa se okupila oko jednog zajedničkog zadatka: izraditi reklamni plakat za rad koji su sami proglasili najboljim. Mentorice iz riječke marketinške agencije Fabula, Mija Kršul i Laura Novinc, vodile su ih kroz osnove brendiranja i vizualne komunikacije.
Prva poslovna odluka
„Glasanje za najbolji rad unutar grupe bila je njihova prva prava poslovna odluka”, poručili su iz Poslovnog kluba. Time je prva faza natjecanja završila, a druga slijedi od 8. do 12. prosinca kada će svi radovi i plakati biti izloženi u galeriji Poneštrica. Posjetitelji će moći glasati za najuspješniji tim, ali i – po želji – ubaciti euro ili dva kako bi projekt dobio i svoju monetizacijsku točku.
Pohvala ravnateljice
Ravnateljica škole Astrid Massari zahvalila je učenicima na „iznimnom fokusu, suradnji i stvaralačkoj energiji” te naglasila da su pokazali koliko su spremni za sljedeći korak.
Širenje programa
Nakon Matulja, edukativni model putuje u drugu liburnijsku školu, gdje će novi polaznici proći isti dinamični uvod u poduzetništvo. Cilj je, poručuju organizatori, svakoj generaciji omogućiti da ranim iskustvom stekne ključne kompetencije za budućnost.