Zadarska županija ove je godine doživjela turistički uzlet zahvaljujući nizu novih vrhunskih hotela koji su istodobno obilježili i dolazak svjetskih brendova.
Najveći odjek izazvalo je otvaranje „Hyatt Regency Zadar” – prvog gradskog hotela s pet zvjezdica. Direktorica marketinga i komunikacija Petra Banek navodi kako je prva sezona bila „vrlo uspješna”, uz goste mahom iz Hrvatske, SAD-a, Njemačke i Ujedinjenog Kraljevstva. „Povratne informacije potvrđuju da ‘Hyatt’ podiže kvalitetu hotelskog smještaja u Zadru i pomaže pozicionirati grad kao destinaciju koja može konkurirati etabliranim jadranskim odredištima”, istaknula je Banek te dodala da se već radi na sadržajima za produženu sezonu kroz wellness, gastronomiju i ponude za poslovne goste.
Na Ugljanu je u Preku otvoren „Preko, Curio Collection by Hilton”, prvi hotel tog lanca na hrvatskim otocima, dok je nedaleko, u Kalima, početkom kolovoza proradio i prvi lokalni hotel simboličnog naziva „Kali”. Premium ponuda zakoračila je i na kopno: u Sv. Filipu i Jakovu otvoren je petozvjezdani „Molum Hotel and Residences”, prvi resort takve kategorije u sjevernoj Dalmaciji.
Direktor Turističke zajednice Zadarske županije Hrvoje Anić naglašava da svaka investicija u kvalitetan smještaj dodatno jača atraktivnost regije. Podsjeća na iznimno bogatu prirodnu i kulturnu baštinu – od 241 otoka i otočića do UNESCO-vog Zadra, nacionalnih i parkova prirode, te „najveće hrvatske mreže biciklističkih cesta”.
Anić ističe i rast kongresnog turizma. Kako bi se regija pozicionirala kao poslovna destinacija, izrađena je engleska brošura „Meet in Zadar region” koja na jednom mjestu objedinjuje smještajne kapacitete, kongresne dvorane i prijedloge za organizatore događanja.
Upravo spoj prirodnih aduta, održivih inicijativa i sve jače premium ponude, zaključuje Anić, „Zadarsku županiju čini iznimno privlačnom turističkom destinacijom koja iz godine u godinu bilježi sve veće uspjehe”.