Vlasnici i menadžeri britanskih hotela s pet zvjezdica sve češće upozoravaju da ih je novo doba društvenih mreža dovelo do ruba živaca. Umjesto diskretnih filmskih zvijezda, glazbenika i članova kraljevskih obitelji, raskošne predvorane danas opsjedaju influenceri – od reality zvijezda do kreatora na OnlyFansu – koje osoblje opisuje kao „zahtjevne” i „bahate”.
Prema njihovim riječima, mladi lovci na pratitelje stižu s pratnjom, velikim egom i jasnom namjerom: iskoristiti pozlaćene stubišne ograde, kristalne lustere i panoramske suiteove kao kulisu za selfije i kratke videozapise. „Poziraju u jedva vidljivim haljinama, mrmljaju u male krznene mikrofone i ponašaju se kao da su oni sami glavna atrakcija”, žali se jedan dugogodišnji član hotelskog osoblja.
Strah je da će stalna parada „lažne raskoši” otjerati tradicionalnu klijentelu i dugoročno uništiti reputaciju hotela mukotrpno građenu besprijekornom uslugom. Dok se pravi gosti zgroženo povlače u svoje apartmane, menadžeri razmatraju oštrija pravila fotografiranja i strože procedure prijave kako bi zaustavili nezaustavljivi val ringlightova i improviziranih snimanja u predvorju.
Za sada, luksuzna hotelska industrija traži način kako očuvati sjaj starog glamura, a da pritom ne izgubi bitku s algoritmima koji nagrađuju što ekstravagantnije objave na društvenim mrežama.