Globalni kozmetički div L’Oréal angažirao je američku OnlyFans zvijezdu Ari Kytsyu kao novo zaštitno lice svog brenda Urban Decay – potez koji je izazvao žustru raspravu o granicama oglašavanja i utjecaju na maloljetnu publiku.
Kytsya, koja se na društvenim mrežama opisuje kao „mattress actress”, paralelno objavljuje tutorijale o šminkanju za 4,6 milijuna pratitelja na Instagramu i TikToku, dok na platformi OnlyFans prodaje eksplicitne fotografije i pornografske videozapise. U najnovijoj TikTok reklami, pregledanoj više od 18,7 milijuna puta, izgovara poruku: „censorship is out of control” i poziva na „uncensored makeup” koje dobro izgleda „on stage, on camera and yes on mattresses”. Video je postavljen uz provokativni slogan „UD likes it raw” i zamućene kadrove s oznakom osjetljivog sadržaja.
Penny East, nova izvršna direktorica britanske organizacije za ravnopravnost spolova Fawcett Society, smatra da je suradnja s pornografskom izvođačicom „legitiman razlog za zabrinutost”. Upozorava da takva kampanja „OnlyFans čini još privlačnijim za mlade djevojke” koje sanjaju brzu zaradu, iako „većina kreatorica ondje zarađuje vrlo malo novca te se zbog pritiska okreću sve eksplicitnijem sadržaju”.
L’Oréal se brani navodeći kako Kytsyina „otvorenost u raspravi o radostima, izazovima i rizicima industrije” savršeno odgovara filozofiji Urban Decaya koji „slavi različite oblike kreativnog izražavanja”. Tvrtka pritom hvali njezino „istinsko i transparentno” obraćanje zajednici.
Osim što pokazuje glamurozniju stranu posla, Kytsya na TikToku otvoreno savjetuje potencijalne nove izvođačice: redovito se testirati na spolno prenosive infekcije i „ne srljati u industriju odmah nakon 18. rođendana”. Ujedno tvrdi da se uz potpunu posvećenost „može zaraditi dovoljno za kupnju nekretnina ili ulaganja”.
Marketinški stručnjak Farhad Divecha procjenjuje da se globalni brendovi rijetko odlučuju na suradnju s pornografskim kreatorima, ali dodaje da „kontroverza može donijeti dodatnu vidljivost” te da je današnje društvo „mnogo tolerantnije nego prije pet ili deset godina”.
Urban Decay, poznat po provokativno nazvanim proizvodima poput „Perversion” i „Naked”, u vlasništvu je L’Oréala od 2012. godine. Dok jedni potez smatraju hrabrom inkluzijom, kritičari upozoravaju na moguće posljedice normaliziranja OnlyFansa među tinejdžerima – ciljnom skupinom kojoj su ovi proizvodi i namijenjeni.