Član Uprave i direktor NK Osijek Vladimir Čohar otvorio je vrata navijačima tijekom javnog razgovora na Opus Areni, pokušavajući smiriti eskalaciju nezadovoljstva koja je, kako kaže, „dotaknula granicu mržnje”.
Čohar je priznao da uprava dijeli frustraciju zbog slabe sezone: „Užasno smo nesretni i tužni što ove godine ne igramo u Europi, no idemo iskoristiti trenutak i krenuti s boljom energijom u prvenstvo.” Ključnu ulogu u preokretu vidi u novom sportskom direktoru Alenu Petroviću, „Osječaninu koji poznaje ligu i momčad”.
Financije i prodaje igrača – Godišnji proračun kluba iznosi oko 15 milijuna eura, od čega vlasnik Ferenc Sakalj pokriva otprilike polovinu – naveo je Čohar. Ostatak stiže od ulaznica (oko milijun eura), UEFA-inih i HNS-ovih naknada, TV prava i marketinga, no svake godine nedostaje 20 do 30 %. „Tu razliku možemo zatvoriti samo prodajom igrača.” Ove je godine prodan samo Marko Soldo Dinamu za milijun eura, a u nove je igrače već ulagano 700 000 eura, što Čohar naziva „svjesnim rizikom”. Trenutačni manjak u proračunu procjenjuje na 2,5 do 3 milijuna eura.
Cijene ulaznica i sezonskih pretplata Poskupljenje ulaznica opravdava pokušajem nagrađivanja najvjernijih navijača: „Motiv nije bio zarada. Organizacija utakmice prema našim standardima košta više nego što stare cijene pokrivaju.” Uvjerava da za „veliku većinu” publike cijene ostaju iste.
Odnos s navijačima Čohar priznaje da je odnos s tribinama „jako loš” i poziva na dijalog: „Klub ne može bez navijača, naša su vrata uvijek otvorena. Svaki pravi navijač treba dati podršku momčadi dok traje utakmica.” Sve kritike, kaže, radije će primiti osobno kako bi zaštitio vlasnika Sakalja, kojeg prozivke za „grobara kluba” posebno pogađaju.
Ambicije i akademija Unatoč slabim rezultatima, uprava, tvrdi, ne odustaje od visokih ciljeva: „Nema razloga sumnjati u naše ambicije, to bi bilo suprotno svim dosadašnjim ulaganjima.” Kao temelj navodi izgradnju Opus Arene i sve veći oslonac na igrače iz omladinske škole: „Ako nekad bude patio rezultat, neka to bude jer smo mladi, a ne nekvalitetni.”
HNS i suci Odnos s HNS-om ocjenjuje boljim nego prethodnih godina te naglašava da se klub uglavnom služi službenim kanalima: „Deplasirano je skakati na svaki krivi korak HNS-a, jer smo dio te organizacije.”
Marketing – prostor za rast Marketinške potencijale smatra nedovoljno iskorištenima, ali uvjerava da postoje planovi: „Još uvijek ima nade; ako bude volje i sinergije, bit će više aktivnosti.”
Apel za zajedništvo Zaključujući, Čohar poručuje da samo ujedinjeni klub, uprava i navijači mogu vratiti Osijek u borbu za vrh: „Pokušajmo jedni drugima vjerovati – svi gubimo ako ovako nastavimo.”