Trsatska dvorana Hrvatske čitaonice pretvorila se u pravu glazbenu pozornicu na kojoj su se sinoć izmjenjivali široki rasponi vokalnih boja i stilova. Pred brojnom publikom nastupila su tri ansambla – Mješoviti pjevački zbor Jeka Primorja, Ženski zbor Sklad iz Bakra te gostujući Kamerni mješoviti hor Lola iz Sarajeva – pruživši nešto više od sat i pol čistoga užitka.
Prvi je na pozornicu stupio riječki sastav Jeka Primorja, koji je pod dirigentskom palicom maestre Nade Matošević otvorio koncert Zajčevim „Slavopjevom”. Slijedila je Odakova kompozicija „Svrši stopi moje” u kojoj su se istaknuli solisti Lujo Alač (bariton) i Aleksandra Radović (alt). Vrhunac njihova nastupa bilo je moćno dvočlano tumačenje Ramírezove „Mise Criolle” (stavci Kyrie i Gloria) uz bajkoviti tenor Igora Vlajnića, klavirsku pratnju same dirigentice i Anita Primorac na udaraljkama.
Bakarski Ženski zbor Sklad nastavio je večer a cappella izvedbom Papandopulove „Zagorske” te tradicionalne „Rumen Đule”. Posebnu toplinu unijeli su „Primorski napjevi” Stevana Mokranjca, a razigrani Piazzollin „Libertango”, također pod ravnanjem Nade Matošević, podigao je atmosferu klavirskom pratnjom i ritmičkim akcentima.
Najduži blok pripao je sarajevskom Kamernom mješovitom horu Lola, kojim dirigira Josip Katavić. Skladno nijansiran program protegao se od Monteverdijeve „Cantate Domino”, Partove „Bogorodice Dievo” i Brucknerova „Locus iste” do suvremenijih djela poput „Father Thunder” Leta Jekabsona. Publika je posebno toplo primila obradu makedonske „Mari mome” i bosansko kolo u aranžmanu Emilija Cosetta.
Za finalni bis na pozornicu su se vratili svi izvođači. Pod zajedničkim vodstvom Nade Matošević i uz klavir Igora Vlajnića, ujedinjeni zborovi otpjevali su Verdijevu himnu čežnje „Va pensiero”. Zborska masa glasova ispunila je dvoranu, a gromoglasni aplauz potvrdio je kako je večer na Trsatu ispunila sva očekivanja ljubitelja zborske glazbe.