Obožavatelji Taylor Swift – poznati kao Swifties – proteklog su vikenda krenuli u internetsku istragu nakon objave najnovijih promotivnih videa za nadolazeći album „The Life of a Showgirl”.
Na društvenim su mrežama secirali svaki kadar ne bi li pronašli skrivene tragove, no umjesto uobičajenih „uskrsnih jaja” o glazbi, uočili su niz detalja koje smatraju dokazima uporabe generativne umjetne inteligencije:
- barmenu je ruka, tvrde, proklizala kroz papirnatu salvetu;
- vješalica za kapute u jednom se trenutku jednostavno – izgubila;
- drveni konj na vrtuljku imao je dvije glave.
Ti su ih „propusti” naveli na zaključak da su spotovi izrađeni uz pomoć umjetne inteligencije, što je pokrenulo rasprave pod hashtagom „SwiftiesAgainstAI”. Mnogi fanovi ističu da su takvi artefakti tipični za generativne alate koji još uvijek pogrešno rekonstruiraju složene objekte i pokrete.
Iz tima Taylor Swift zasad nema službenog odgovora na ove optužbe, a rasprava o granicama između kreativnosti i algoritama nastavlja se širiti fan zajednicom.