Spotify ponovno uvodi mogućnost razmjene poruka unutar svoje aplikacije, nadajući se da će time privući nove slušatelje i učvrstiti poziciju ispred konkurencije.
Švedska tvrtka objavila je kako će opcija slanja poruka od ovog tjedna postati dostupna korisnicima mobilnih uređaja starijima od 16 godina na odabranim tržištima, i to neovisno o tome imaju li plaćenu pretplatu ili koriste besplatnu verziju servisa. Kroz chat korisnici će moći razgovarati i jedni drugima dijeliti pjesme, albume ili playliste koje otkriju na platformi.
Slična je značajka postojala do 2017., ali je uklonjena zbog slabog odaziva. Spotify sada vjeruje da bi, uz značajno veći broj pretplatnika, poboljšana verzija mogla pojačati angažman i potaknuti daljnji rast baze slušatelja.
U drugom tromjesečju tvrtka je imala 696 milijuna aktivnih mjesečnih korisnika, a cilj joj je dosegnuti impresivnu brojku od jedne milijarde. Dosad je pokušavala povećati profitne marže podizanjem cijena, pritom pazeći da ne uspori priljev novih korisnika u okruženju žestoke konkurencije – ponajprije servisa Apple Music, Amazon Music i YouTube.
Uz poruke, Spotify ulaže i u širenje videosadržaja. Kroz partnerski program autorima podcasta nudi dodatne alate za monetizaciju, čime platformu nastoji učiniti privlačnijom i raznovrsnijom.