Renault je u Münchenu otkrio potpuno novi Clio, šestu generaciju modela koji već 35 godina definira maleni gradski segment.
Najprodavaniji francuski automobil svih vremena – prodan u gotovo 17 milijuna primjeraka u 120 zemalja – sada dolazi s naglašenim ekološkim i tehnološkim pomacima.
• Snažniji hibrid: Novi pogon E-Tech razvija 160 KS, a proizvođač navodi rekordno niskih 89 g CO₂/km i prosječnu potrošnju od 3,9 l/100 km. U usporedbi s klasičnim benzincima to znači do 40 % manje goriva, a do 80 % gradske vožnje moguće je odraditi na struju.
• Digitalna kabina: Interijer je obložen recikliranim materijalima i dominiraju dva zaslona u dvostrukom V rasporedu s OpenR Link multimedijom i ugrađenim Google uslugama – prvi takav paket u klasi.
• Sigurnost i asistencije: Čak 29 naprednih sustava za pomoć vozaču (ADAS) čine novi Clio tehnološki najpotpunijim izdanjem do sada.
Povijest modela obilježile su luksuzne izvedbe Baccara i Initiale Paris, sportske 16 S i Williams te ekstravagantni Clio V6 s motorom iza vozača. Dvaput je proglašen Europskim automobilom godine (1991. i 2006.).
„Clio je uvijek bio kulturni marker, važan dio Renaultovog identiteta. Kad pomislite na Clio, pomislite na Renault, i obrnuto!” poručio je izvršni direktor marke Fabrice Cambolive.
Prve narudžbe za novu generaciju otvaraju se prije kraja godine, a kompanija najavljuje „atraktivne cijene” kako bi Clio zadržao reputaciju jedne od najpametnijih kupnji u segmentu.