Let LH1727, kojim je Lufthansa 23. lipnja trebala povezati Zagreb i München, pretvorio se u višesatnu noćnu moru. Umjesto planiranih nešto više od 60 minuta, putnici su u zrakoplovu proveli gotovo sedam sati – većinom na pisti u Beču i bez jasnih informacija.
• Planirani polazak iz Zagreba bio je u 13.20, no ukrcavanje je započelo s 25-minutnim zakašnjenjem, a Airbus A320 poletio je tek u 14.48.
• Iznad Münchena je buknulo olujno nevrijeme; kontrola leta zabranila je slijetanje pa je avion počeo kružiti. Kako je nestajalo goriva, kapetan je odlučio sletjeti u Beč.
• Ondje su putnici ostali zatvoreni u kabini. U gotovo sedam sati čekanja dobili su dvije čokoladice od 10 g, jedan bombon, vrećicu grickalica od 20 g i oko pola litre vode.
„Bilo je ponižavajuće. Gladni smo, iscrpljeni, a nitko nam nije dao jasne informacije o tome što se događa”, opisao je jedan putnik. Drugi je dodao: „Osjećali smo se kao taoci. Nije bilo hrane, komunikacije, ničega.”
• Nakon dva sata dio putnika zatražio je izlazak. Posada je to dopustila, ali uz upozorenje da će izgubiti pravo povratka u avion, pristup prtljazi i svaku daljnju pomoć kompanije.
• Oko pet sati nakon slijetanja u Beč, posada je objavila da je let otkazan – nevrijeme je zahvatilo i austrijsku prijestolnicu. Unatoč tome, putnici su u kabini ostali još dva sata, bez uputa o smještaju ili kompenzaciji.
Cjelokupno iskustvo, koje su putnici opisali kao „ponižavajuće” i „taocima nalik”, ostavilo je gorak okus u kompaniju često hvaljenu po standardu usluge. Iz Lufthansa-e do zaključenja teksta nije stiglo službeno objašnjenje zašto putnici nisu pravodobno iskrcani ni opskrbljeni osnovnom hranom i vodom.