Salesforce je predstavio tri nova istraživačka projekta kojima nastoji sanirati gorući problem korporativne umjetne inteligencije: čak 95 % pilot-projekata s generativnim modelima nikad ne stigne u produkciju.
Najveća novost je CRMArena-Pro – simulacijsko okruženje opisano kao „digitalni blizanac” poslovnih procesa. Platforma imitira stvarne zadatke poput eskalacija u korisničkoj podršci, izrade prodajnih prognoza i poremećaja u opskrbnom lancu, a pritom koristi sintetske, ali realistične podatke validirane od stručnjaka.
„Pilots don’t learn to fly in a storm; they train in flight simulators that push them to prepare in the most extreme challenges”, poručio je glavni znanstvenik Silvio Savarese, povlačeći paralelu između letačkih simulacija i treniranja AI agenata.
Tvrtka je sama sebi „kupac broj nula”: sve se novotarije prvo iskušavaju unutar Salesforcea, potvrdio je predsjednik i CTO Muralidhar Krishnaprasad.
Drugo predstavljeno rješenje, Agentic Benchmark for CRM, mjeri uspješnost agenata kroz pet korporativno presudnih kriterija: točnost, trošak, brzinu, povjerenje i sigurnost te održivost. Posebnu pozornost privlači „zeleni” aspekt, jer pomaže tvrtkama upariti kompleksnost modela s veličinom zadatka i smanjiti ugljični otisak.
Treći projekt bavi se mozaičnim stanjem podataka unutar korporacija. Account Matching koristi fino podešene jezične modele za automatsko spajanje duplikata – primjerice, prepoznaje da su „The Example Company, Inc.” i „Example Co.” ista tvrtka. Jedan veliki pružatelj oblaka postigao je 95 % točnih podudaranja i uštedio prodavačima po pola sata na svakom povezivanju kontakata.
Najava stiže u razdoblju pojačane brige za sigurnost: nedavna krađa OAuth tokena preko Salesloftova chat-alata Drift pogodila je više od 700 Salesforceovih klijenata. Kompanija je privremeno uklonila sporni dodatak s trgovine AppExchange.
Sve tri inicijative nadovezuju se na Salesforceovu viziju „Enterprise General Intelligence” – agenata koji pouzdano obavljaju složene zadatke unatoč zastarjelim sustavima, šumovima u podacima i zamršenim radnim tokovima. Rješenja će biti detaljnije prikazana na konferenciji Dreamforce u listopadu, gdje se očekuju i nove AI objave.