Bugatti Tourbillon, jedan od najiščekivanijih luksuznih automobila 2024., stiže s potpisom hrvatskih inženjera. Rimac Technology, Tier-1 dobavljač unutar Rimac Grupe, razvija i integrira kompletan 800-voltni hibridni pogonski sklop za novi hiperautomobil—prvi potpuno novi model stvoren u zajedničkoj tvrtki Bugatti Rimac.
Sustav spaja 8,3-litreni atmosferski motor V16 s trima električnim motorima: dva su smještena na prednjoj, a jedan na stražnjoj osovini. Električni dio pogona isporučuje 800 konjskih snaga i vrti se do impresivnih 24 000 okretaja u minuti, dok Rimčev inverter sa silicij-karbidnom tehnologijom i vlasničkim softverom brine o učinkovitosti i sigurnosti.
Srce cijelog sklopa je T-oblikovana baterija kapaciteta 25 kWh. S više od 1 500 ćelija uronjenih u ulje, baterija služi i kao strukturni element vozila te zadovoljava najstrože sigurnosne norme (ASIL D) i softverske standarde ASPICE razine 2. Unatoč dodatku baterije i elektromotora, Tourbillon je kraći i lakši od prethodnika pokretanog W16 motorom s četiri turbopunjača.
„Projekt Bugatti Tourbillon konkretno pokazuje mogućnosti tvrtke Rimac Technology u razvoju i integraciji naprednih tehničkih rješenja… Tourbillon je lakši od svog prethodnika – što potvrđuje našu predanost preciznosti, inovaciji i pomicanju tehničkih granica u svakom projektu”, naglašava Mate Rimac, osnivač Rimac Grupe i CEO Bugatti Rimac.
Dizajn vozila nastaje u Zagrebu i berlinskom studiju, dok se komponente i prototipovi proizvode u Hrvatskoj. Konačna montaža odvijat će se u tradicionalnom „rodnom mjestu” marke, Molsheimu u Francuskoj.
Samo 250 primjeraka Bugattija Tourbillona planirano je za proizvodnju, a svi su već rasprodani. Prve isporuke kupcima očekuju se 2026. godine.