Njemački div Adidas predstavio je novu kolekciju dresova za reprezentacije koje će – ili još uvijek traže put – na iduće Svjetsko prvenstvo u nogometu.
Posebnu pažnju privukla je garnitura namijenjena Njemačkoj, koja je nadahnuća potražila u retro estetici 70-ih i 80-ih godina. Klasične boje i jednostavne linije podsjećaju na slavne dane „Die Mannschafta“, a upravo je taj nostalgični štih izazvao val oduševljenja među navijačima i sportskom javnošću u Njemačkoj.
Adidas je istodobno prikazao dresove i za nekoliko reprezentacija koje još moraju izboriti plasman, među njima Škotsku, Mađarsku i Italiju. Njemačka je, pak, tek korak do izravnog prolaza na turnir, čime dodatnu težinu dobiva predstavljanje službene opreme.
Navijači po društvenim mrežama već dijele fotografije i komentare, hvaleći „povratak korijenima“ i kombinaciju tradicije s modernim materijalima. Mnogi smatraju da će upravo dresovi biti snažan motivacijski faktor u završnici kvalifikacija.
Prvi nastup s novim ruhom očekuje se odmah nakon službene potvrde plasmana, a u Adidasu se nadaju da će retro dizajn postati jednako ikoničan kao onaj iz zlatnih razdoblja njemačkog nogometa.