Startup Sandbar nakon dvije godine rada izišao je iz sjene i predstavio Stream Ring, pametni prsten koji bi trebao postati najkraći put od misli do bilješke.
„We think of this as the mouse for voice because it solves a lot of the challenges of a voice interaction at once”, rekao je suosnivač Mina Fahmi u njujorškom uredu, opisujući uređaj koji se nosi na kažiprstu. Dovoljan je kratki pokret ruke i šapat u prsten; uređaj ne pohranjuje zvuk nego ga trenutačno pretvara u tekst i sprema u mobilnu aplikaciju Stream.
Ključne značajke • Tap-and-hold gesta aktivira snimanje misli bez budne riječi, a jednim dodirom korisnik prekida odgovor asistenta. • Prsten je vodootporan i služi i kao daljinski upravljač za glazbu (play/pause, preskok pjesme, promjena glasnoće). • Trenutačno nema senzore za praćenje zdravlja, što je česta funkcija drugih pametnih prstenova.
Tehnologija iza prstena Stream Ring pokreće kombinacija velikih jezičnih modela; dio obrade odvija se na samom prstenu, dio na telefonu, a dio u oblaku. Kada AI uzvrati, korisnik čuje vlastiti klonirani glas zahvaljujući ElevenLabsovoj generativnoj tehnologiji, premda je moguće odabrati i druge glasove.
U zatvorenoj testnoj skupini 60 % interakcija odnosilo se na vođene razgovore, 20 % na izradu bilježaka, a 20 % na pojedinačne upite. Baterija traje „cijeli dan”, kraće nego kod prstenova fokusiranih isključivo na pasivno praćenje zdravlja, a puni se na malom postolju.
Cijena i dostupnost Prsten se već može prednaručiti u srebrnoj varijanti po 249 USD ili u zlatnoj po 299 USD. Svaka kupnja uključuje set za određivanje veličine i tri mjeseca pretplate Stream Pro s neograničenim bilješkama i razgovorima; nakon probe usluga stoji 10 USD mjesečno. Postoji i besplatna razina s ograničenim funkcijama. Prve isporuke najavljene su za ljeto 2026., a zasad je prsten nužan za pristup aplikaciji.
Sigurnost i granice umjetne inteligencije Sandbar naglašava da uređaj nije „uvijek-slušajući” – korisnik odlučuje kada će ga aktivirati. „You have to be in control; you can't just ambiently record everything”, podsjeća Fahmi. Tvrtka provodi interne simulacije kako bi ograničila neželjene odgovore i asistenta oblikovala kao „radoznalog, suosjećajnog i sažetog“ alata bez vlastite volje ili identiteta.
Fahmi kaže da vizija Sandbara nije stvoriti novog prijatelja, nego produžetak ljudske misli: „Stream is what we call a self-extension that's meant to feel like you're talking to yourself to help you build ideas.” Ako projekt uspije, korisnici bi u džepu – točnije, na prstu – mogli nositi digitalni dnevnik koji pamti sve što često zaboravimo čim vlak stigne na stanicu.