Njemački ADAC objavio je rezultate ekotesta za redizajnirani Nissan Qashqai e-POWER, potvrdivši prosječnu potrošnju od 5,4 l/100 km. Riječ je o smanjenju od gotovo 15 % u odnosu na prethodnu generaciju, čime se Qashqai uvrstio među najštedljivije modele u segmentu.
ADAC kombinira laboratorijska i cestovna mjerenja kako bi rezultat odražavao stvarne uvjete vožnje. Novi pogonski sklop donosi i 12-postotno smanjenje emisije CO₂ – sada 102 g/km – te, zahvaljujući spremniku od 55 litara, teoretski doseg od 1 018 km, odnosno 145 km više nego prije.
Inženjeri su se posebno usredotočili na učinkovitost pri brzinama do 130 km/h, što je rezultiralo i tišom kabinom: prema Nissanovim podacima, buka pri toj brzini smanjena je za 5,6 dB, pa se razina zvuka može usporediti s potpuno električnim vozilom.
Za razliku od klasičnih hibrida, benzinski motor u sustavu e-POWER služi isključivo kao generator električne energije; kotače pokreće elektromotor, pa nije potrebno spajanje na utičnicu. Novi 5-u-1 sklop objedinjuje elektromotor, generator, inverter, multiplikator i reduktor s potpuno novim 1,5-litrenim turbobenzincem te koristi Nissanovu STARC tehnologiju izgaranja koja podiže toplinsku učinkovitost na 42 %.
Produljeni servisni intervali s 15 000 na 20 000 km dodatno smanjuju ukupne troškove vlasništva.
Serijska proizvodnja novog Qashqaija e-POWER krenula je u srpnju u Sunderlandu, a u hrvatske salone stiže početkom 2026.