Toyota je predstavila potpuno novu generaciju svog glasovitog pick-upa Hilux, prvi put opremljenu baterijskim električnim (BEV) pogonom i 48-voltnim hibridom. Time model koji je sinonim za kvalitetu, izdržljivost i pouzdanost otvara poglavlje bez emisija, ali pritom zadržava robusnost zbog koje je omiljen širom svijeta.
Novi Hilux oslonjen je na Toyotinu „multipath” strategiju koja priznaje da jedan pogon ne može zadovoljiti sve kupce. Europska će ponuda, stoga, uključivati:
• Hilux BEV – baterija 59,2 kWh napaja dvije kompaktne e-osovine s trajnim pogonom 4×4 (205 Nm sprijeda, 268,6 Nm straga). Preliminarno se navodi domet oko 240 km (WLTP), nosivost 715 kg i vuča do 1 600 kg. Brzo punjenje ciljano je biti „najbolje u klasi”. • Hilux Hybrid 48V – litij-ionska baterija smještena ispod stražnjih sjedala podupire 2,8-litarski dizelski motor, nudeći tiše pokretanje, snažnije ubrzanje i nepromijenjenu dubinu gaza od 700 mm. Očekuje se da će to postati najprodavanija varijanta u Europi; proizvodnja starta u proljeće 2026. • Motori s unutarnjim izgaranjem – 2,8-litreni dizel te provjereni 2,7-litreni benzinac i dalje će biti dostupni, prije svega za istočnoeuropska tržišta.
Izgledom „čvrst i okretan” Prednji kraj sada krase tanki LED farovi spojeni masivnom letvicom s natpisom „TOYOTA”, dok BEV varijanta bez rešetke dodatno naglašava aerodinamičnost. Svi modeli standardno dolaze u izvedbi Double Cab i nude novu bočnu stepenicu, aluminijske naplatke te moderniziranu kabinu nadahnutu novim Land Cruiserom.
Unutrašnjost nosi 12,3-inčnu digitalnu instrument-ploču i do 12,3-inčni središnji dodirni zaslon. Tu su i bežični punjač, USB-C priključci straga te aplikacija My Toyota koja vozačima, ali i menadžerima flota, omogućuje uvid u lokaciju vozila, razinu goriva ili stanja baterije.
Prvi Hilux s električnim servo-upravljačem Električni servo olakšava manevriranje, dok napredni paket T-Mate donosi novu generaciju sustava Toyota Safety Sense: ograničenje ubrzanja pri maloj brzini, proaktivnu pomoć u vožnji, sustav za hitno zaustavljanje, nadzor mrtvog kuta i kameru za praćenje vozača. Većina nadogradnji stizat će bežično.
Ne odustaje od terena Hilux BEV zadržava čvrsti okvir i istu dubinu gaza kao dizelski model, uz dodatnu zaštitu baterije. Sustav Multi-Terrain Select prilagođava kočnice i okretni moment podlozi, dok Multi-Terrain Monitor i Panoramic View Monitor olakšavaju precizno pozicioniranje u zahtjevnim uvjetima.
Pogled unaprijed Toyota je potvrdila da Hilux na vodikove gorive ćelije stiže 2028., čime će legendarni pick-up dobiti i treći pogon bez emisija te dodatno učvrstiti poziciju marke u razvoju vodikove infrastrukture u Europi.
Za Toyotu, novi Hilux spaja tradiciju i tehnološki iskorak: od 1968. prodano je više od 20 milijuna primjeraka, a sada taj radni stroj postaje i tihi, lokalno bezemisijski partner za cestu i teren.