Redatelj Jon M. Chu, danas najpoznatiji po nadolazećem mjuziklu „Wicked: For Good” i hitu „Crazy Rich Asians”, opisao je u San Franciscu koliko su ga tehnologija i društvene mreže oblikovale kao autora.
Govoreći pred okupljenima, Chu je podsjetio na dane kada je, kao nekadašnji YouTuber, radio na Bieberovu koncertnom filmu „Never Say Never”. Tada četrnaestogodišnji Justin Bieber neprestano je komunicirao s obožavateljima putem Twittera i, kako kaže Chu, „u trenutku me predstavio milijunima ljudi”. Taj je susret promijenio njegovu percepciju marketinga:
„Priča se odvija još prije nego što počnete snimati, a nakon što film izađe morate je nastaviti pričati.”
Chu se prisjetio i djetinjstva provedenog u obiteljskom restoranu u Silicijskoj dolini, gdje su mu gosti iz tehnoloških tvrtki 1990-ih poklanjali računala i softver čim bi shvatili koliko ga zanima film. „Osjećam dug prema tech zajednici – oni su mi doslovno dali alate”, rekao je.
Govoreći o vlastitom pristupu setu, redatelj naglašava važnost improvizacije i praktične scenografije umjesto oslanjanja isključivo na scenarij. Vjeruje da takva spontanost stvara nezaboravne trenutke: „Budući da je to učinila u tom trenu, nastao je prizor koji traje zauvijek, i upravo to čini kino i umjetnost predivnima.”
Chu danas nastavlja kombinirati digitalne kanale i klasično filmsko umijeće, uvjeren da publika želi sudjelovati u priči jednako koliko i sjediti pred velikim platnom.