Ingka Grupa, kojoj pripada IKEA, objavila je financijske rezultate za 2025. godinu. Globalno je ostvareno 39 milijardi eura prihoda, uz rast prodanih artikala od 1,6 %. Dok je fizičke trgovine posjetilo 1,3 % više kupaca, internetska prodaja narasla je 4,6 %.
U Hrvatskoj trendovi su još izraženiji. Ukupan prihod robne kuće IKEA Zagreb, internetske trgovine, planerskih studija u Splitu i Zadru te dostavnih centara porastao je 9,27 % u odnosu na prethodnu godinu. Zagrebačku robnu kuću posjetilo je 1 880 380 ljudi – što je novi rekord. Ukupno je na hrvatskom tržištu prodano više od 16 milijuna artikala.
Najveći hitovi bili su dodaci za ormare i ladice iz linije KOMPLEMENT s 609 742 prodana komada. U kategoriji opremanja doma prvo mjesto drži posuđe OFTAST s 759 832 prodana artikla. Segment proizvoda za spavanje donio je 13 % veći promet, a pritom su se istaknuli sustavi PAX, MALM, HEMNES, PLATSA, VALEVÅG i BRIMNE.
„U protekloj godini uspješno smo se nosili s izazovima i tražili nove prilike, uvijek vođeni našom vizijom stvaranja boljeg svakodnevnog života za što veći broj ljudi. Prodali smo više proizvoda većem broju kupaca ponajviše zahvaljujući nižim cijenama u prošloj godini”, izjavio je izvršni direktor Ingka Grupe Jesper Brodin.
Hrvatsko tržište nastavlja širiti mrežu manjih formata trgovina. Nakon planerskih studija u Splitu i Zadru, u listopadu je otvoren i Studio za planiranje u Rijeci. „Naša je misija približiti IKEA rješenja i usluge ljudima diljem Hrvatske… U ovoj godini nastavljamo ulagati u pristupačnost, održivost i inovacije”, poručila je direktorica tržišta Ágnes Szabó.
Unatoč poskupljenjima i izazovima u opskrbnim lancima, IKEA nastavlja politiku niskih cijena te najavljuje daljnja ulaganja u digitalne kanale i fizičku prisutnost diljem jugoistočne Europe.